Aktualności

Zmiana: Komunikat w sprawie funkcjonowania Urzędu Gminy Sadowie w związku z zagrożeniem epidemiologicznym koronawirusa.

image_pdfimage_print

Szanowni  Mieszkańcy Gminy Sadowie!

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa oraz troską  o Państwa i nasze zdrowie, zwracamy się do Państwa z prośbą o ograniczenie wizyt w Urzędzie Gminy oraz o zmniejszenie do minimum liczby osób zaangażowanych w załatwianie spraw urzędowych.

Od poniedziałku 16 marca br. w trosce o zdrowie mieszkańców wprowadźmy ograniczenie w poruszaniu się po budynku Urzędu Gminy. Wszyscy interesanci będą obsługiwani przy jednym stanowisku na parterze urzędu.

Zapraszamy również do korzystania z elektronicznych narzędzi komunikacji:

  • poczty elektronicznej — adres e-mail urzędu: urzad@sadowie.pl
  • Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP

Adres skrytki ePUAP: /nt4c9qv913/SkrytkaESP.

  • Za pośrdnictwe faksu 15 869 24 36
  • Telefonicznie nr telefonu do Urzędu Gminy 15 869 24 37

Wszelkie informacje możecie Państwo także uzyskać telefonicznie od pracowników merytorycznych urzędu. Wykaz numerów wewnętrznych dostępny w załączeniu.

Prosimy stosować się do ogólnych zasad higieny oraz nie wychodź z domu kiedy nie jest to konieczne, ponieważ nasze odpowiedzialne zachowania mają pomóc chronić nas wszystkich przed groźną infekcją i zachorowaniem.

O bieżącej sytuacji związanej z zagrożeniem koronawirusem będziemy Państwa również informować za pośrednictwem strony www Gminy Sadowie:  www.sadowie.pl oraz Facebook Gminy Sadowie:  www.facebook.com/gminasadowie/, prosimy o śledzenie komunikatów.

Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za zrozumienie i zastosowanie się do powyższej prośby.

Podejrzewasz u siebie koronawirusa? Zadzwoń pod numer infolinii NFZ w sprawie KORONAWIRUSA 800 190 590

Wykaz telefonów wewnętrznych do poszczególnych pracowników.

lp. Stanowisko Imię i nazwisko Nr wew. telefonu
1. Wójt Gminy Marzena Urban-Żelazowska 35
2. Z-ca Wójta Grzegorz Frejlich 31
3. Skarbnik Gminy Irena Nowakowska 40
4. Radcy prawni Obsługa prawna przez:Kancelaria PrawnaJakóbik i Ziemba 41 241-80-27
5. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego Arkadiusz Łapa 38
6. Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego Dorota Pokrzywnicka 37
7. Samodzielny Inspektor ds. administracyjnych i obsługi Rady Gminy Katarzyna Pietrzyk 36
8. Samodzielny Podinspektor ds. promocji, pozyskiwania środków zewnętrznych oraz współpracy z NGO Grzegorz Frejlich 31
9. Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych Ewa Stępień 33
10. Inspektor ds. księgowości budżetowej Marianna Jezierska 34
11. Inspektords. księgowości budżetowej Adam Łupisz 34
12. Podinspektor ds. księgowości budżetowej Aneta Gardian 34
13. Podinspektords. księgowości podatkowej Szymon Kot 33
14. Samodzielny Podinspektor ds. utrzymania dróg gminnych Milena Dobroczek 42
15. Samodzielny Podinspektor ds. gospodarki gruntami i ochrony środowiska Monika Kosowska 42
16. Inspektor ds. obronnych i działalności gospodarczej Kamil Jankowski 37
17. Samodzielny Podinspektor ds. budownictwa Samodzielny 41

Skip to content