Zmiana: Komunikat w sprawie funkcjonowania Urzędu Gminy Sadowie w związku z zagrożeniem epidemiologicznym koronawirusa.
Szanowni Mieszkańcy Gminy Sadowie!
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa oraz troską o Państwa i nasze zdrowie, zwracamy się do Państwa z prośbą o ograniczenie wizyt w Urzędzie Gminy oraz o zmniejszenie do minimum liczby osób zaangażowanych w załatwianie spraw urzędowych.
Od poniedziałku 16 marca br. w trosce o zdrowie mieszkańców wprowadźmy ograniczenie w poruszaniu się po budynku Urzędu Gminy. Wszyscy interesanci będą obsługiwani przy jednym stanowisku na parterze urzędu. |
Zapraszamy również do korzystania z elektronicznych narzędzi komunikacji:
- poczty elektronicznej — adres e-mail urzędu: urzad@sadowie.pl
- Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP
Adres skrytki ePUAP: /nt4c9qv913/SkrytkaESP.
- Za pośrdnictwe faksu 15 869 24 36
- Telefonicznie nr telefonu do Urzędu Gminy 15 869 24 37
Wszelkie informacje możecie Państwo także uzyskać telefonicznie od pracowników merytorycznych urzędu. Wykaz numerów wewnętrznych dostępny w załączeniu.
Prosimy stosować się do ogólnych zasad higieny oraz nie wychodź z domu kiedy nie jest to konieczne, ponieważ nasze odpowiedzialne zachowania mają pomóc chronić nas wszystkich przed groźną infekcją i zachorowaniem.
O bieżącej sytuacji związanej z zagrożeniem koronawirusem będziemy Państwa również informować za pośrednictwem strony www Gminy Sadowie: www.sadowie.pl oraz Facebook Gminy Sadowie: www.facebook.com/gminasadowie/, prosimy o śledzenie komunikatów.
Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za zrozumienie i zastosowanie się do powyższej prośby.
Podejrzewasz u siebie koronawirusa? Zadzwoń pod numer infolinii NFZ w sprawie KORONAWIRUSA 800 190 590
Wykaz telefonów wewnętrznych do poszczególnych pracowników.
lp. | Stanowisko | Imię i nazwisko | Nr wew. telefonu |
1. | Wójt Gminy | Marzena Urban-Żelazowska | 35 |
2. | Z-ca Wójta | Grzegorz Frejlich | 31 |
3. | Skarbnik Gminy | Irena Nowakowska | 40 |
4. | Radcy prawni | Obsługa prawna przez:Kancelaria PrawnaJakóbik i Ziemba | 41 241-80-27 |
5. | Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego | Arkadiusz Łapa | 38 |
6. | Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego | Dorota Pokrzywnicka | 37 |
7. | Samodzielny Inspektor ds. administracyjnych i obsługi Rady Gminy | Katarzyna Pietrzyk | 36 |
8. | Samodzielny Podinspektor ds. promocji, pozyskiwania środków zewnętrznych oraz współpracy z NGO | Grzegorz Frejlich | 31 |
9. | Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych | Ewa Stępień | 33 |
10. | Inspektor ds. księgowości budżetowej | Marianna Jezierska | 34 |
11. | Inspektords. księgowości budżetowej | Adam Łupisz | 34 |
12. | Podinspektor ds. księgowości budżetowej | Aneta Gardian | 34 |
13. | Podinspektords. księgowości podatkowej | Szymon Kot | 33 |
14. | Samodzielny Podinspektor ds. utrzymania dróg gminnych | Milena Dobroczek | 42 |
15. | Samodzielny Podinspektor ds. gospodarki gruntami i ochrony środowiska | Monika Kosowska | 42 |
16. | Inspektor ds. obronnych i działalności gospodarczej | Kamil Jankowski | 37 |
17. | Samodzielny Podinspektor ds. budownictwa | Samodzielny | 41 |