PILNE! Zmiana Organizacji pracy Urzędu Gminy w związku z wprowadzeniem stanu epidemicznego na terenie kraju.

Szanowni  Mieszkańcy Gminy Sadowie!

W związku z wprowadzeniem z dniem 13 marca br. stanu epidemicznego na terenie kraju związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa oraz troską o Państwa i nasze zdrowie, ograniczamy możliwość poruszania się na terenie Urzędu Gminy.

Od poniedziałku 16 marca br. do odwołania w trosce o zdrowie mieszkańców wprowadzam ograniczenie w poruszaniu się po budynku Urzędu Gminy. Pracownicy Urzędu będą wykonywać swoje obowiązki, natomiast Urząd będzie zamknięty dla interesantów. W sprawach pilnych prosimy kontaktować się telefonicznie z pracownikami w celu uzgodnienia sposobu załatwienia sprawy oraz terminu i możliwości osobistej wizyty w Urzędzie.

Nr telefonu 15 869 24 37

Zapraszamy również do korzystania z elektronicznych narzędzi komunikacji:

  • poczty elektronicznej — adres e-mail urzędu: urzad@sadowie.pl
  • Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP
    Adres skrytki ePUAP: /nt4c9qv913/SkrytkaESP.
  • Telefonicznie nr telefonu do Urzędu Gminy 15 869 24 37
  • Za pośrednictwem faksu 15 869 24 36

Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za zrozumienie
i zastosowanie się do powyższej informacji.

Wykaz telefonów wewnętrznych do poszczególnych pracowników.

 

lp. Stanowisko Imię i nazwisko Nr wew. telefonu
1. Wójt Gminy Marzena Urban-Żelazowska 35
2. Z-ca Wójta Grzegorz Frejlich 31
3. Skarbnik Gminy Irena Nowakowska 40
4. Radcy prawni Obsługa prawna przez:Kancelaria PrawnaJakóbik i Ziemba 41 241-80-27
5. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego Arkadiusz Łapa 38
6. Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego Dorota Pokrzywnicka 37
7. Samodzielny Inspektor ds. administracyjnych i obsługi Rady Gminy Katarzyna Pietrzyk 36
8. Samodzielny Podinspektor ds. promocji, pozyskiwania środków zewnętrznych oraz współpracy z NGO Grzegorz Frejlich 41
9. Inspektor ds. wymiarupodatków i opłat lokalnych Ewa Stępień 33
10. Inspektor ds. księgowości budżetowej Marianna Jezierska 34
11. Inspektords. księgowości budżetowej Adam Łupisz 34
12. Podinspektor ds. księgowości budżetowej Aneta Gardian 34
13. Podinspektords. księgowości podatkowej Szymon Kot 33
14. SamodzielnyPodinspektor ds. utrzymania dróg gminnych Milena Dobroczek 42
15. Samodzielny Podinspektor ds. gospodarki gruntami i ochrony środowiska Monika Kosowska 42
16. Inspektor ds. obronnych i działalności gospodarczej Kamil Jankowski 37
17. Samodzielny Podinspektor ds. budownictwa Samodzielny 41